KYKNOS Sp. z o.o.
Chorzowska 129
25-852 Kielce

Biuro: tel./fax: 41 303 04 65

e-mail: biuro@kyknos.pl


Strona g│ˇwna » O firmie » Polityka jako┼Ťci

Polityka jako┼Ťci

Polityka jako┼Ťci 2009-03-20

NASZA MISJA, NASZE WARTOŚCI

Misj─ů firmy KYKNOS Sp. z o.o. jest zaspakajanie aktualnych i przysz┼éych oczekiwa┼ä Klientów w zakresie dzia┼éania naszej Spó┼éki w sposób zapewniaj─ůcy bezpieczne i higieniczne warunki pracy, poszanowanie ┼Ťrodowiska naturalnego przy jednoczesnym osi─ůganiu sukcesu firmy oraz zadowoleniu pracowników.

Jeste┼Ťmy otwarci i uczciwi. Na tej bazie budujemy nasz─ů etyk─Ö biznesow─ů. Jeste┼Ťmy partnerami godnymi zaufania, którzy zawsze wywi─ůzuj─ů si─Ö ze sk┼éadanych deklaracji.

Zawsze dokładamy wszelkich starań by oczekiwania Klienta były spełnione.

 

POLITYKA JAKOŚCI

Polityka jako┼Ťci KYKNOS Sp. z o.o. jest istotnym sk┼éadnikiem stategii Zarz─ůdu b─Öd─ůcym nieod┼é─ůcznym elementem towarzysz─ůcym wszystkim przedsi─Öwzi─Öciom realizowanym przez Spó┼ék─Ö.

Priorytet jako┼Ťci w codziennym dzia┼éaniu uwiarygodnia i promuje dzia┼éania Spó┼éki w zakresie swojej dzia┼éalno┼Ťci tj. produkcji parapetów, p┼éytek i p┼éyt granitowych i marmurowych, schodów, fasad, posadzek, rze┼║b, wyrobów z piaskowców, marmurów, granitów i konglomeratów krajowych i importowanych.

Uznajemy zasad─Ö, ┼╝e ka┼╝dy pracownik Spó┼éki uto┼╝samiaj─ůcy si─Ö z celami i misj─ů firmy z maksymalnym zaanga┼╝owaniem realizuje zadania obj─Öte obszarem swoich kompetencji. Prezentuj─ůc tak─ů postaw─Ö, pracownik staje si─Ö ┼Ťwiadomym i zdyscyplinowanym wykonawc─ů polityki jako┼Ťci, twórczo wp┼éywaj─ůcym na jej ci─ůg┼ée doskonalenie.

D─ů┼╝─ůc do za┼éo┼╝onych celów, dzia┼éaj─ůc w ramach polityki i procedur zobowi─ůzujemy si─Ö do:

  1. Nieprzerwanego wzbogacania oferty KYKNOS o nowoczesne rozwi─ůzania i technologie.
  2. Doskonalenia struktur organizacyjnych.
  3. Wnikliwego rozpoznawania potrzeb Klienta i dostosowywania własnej oferty do oczekiwań i wymagań Klienta.
  4. Skutecznego i efektywnego realizowania zadań, samokontroli ich wykonania na każdym stanowisku pracy.
  5. Skutecznego i efektywnego realizowania zada┼ä w zakresie struktur procesów kontrolnych.
  6. Realizacji programów szkole┼ä dla poszczególnych grup pracowników na zasadzie ci─ůg┼éego procesu doskonalenia i dbania o rozwój indywidualny pracowników.
  7. Zamawiania materia┼éów i us┼éug u sprawdzonych i uznanych dostawców.
  8. Tworzenie ┼Ťrodowiska sprawdzonych partnerów biznesowych.
  9. Dzia┼éania zgodnego z przepisami prawnymi w zakresie ochrony ┼Ťrodowiska i higieny pracy.
  10. Inspirowania i bezpo┼Ťredniego nadzorowania procesu doskonalenia Wewn─Ötrznego Systemu Zarz─ůdzania Jako┼Ťci─ů poprzez okresowe przegl─ůdy, audity i monitorowanie dzia┼éa┼ä koryguj─ůcych.
ZARZ─äD




Data wprowadzenia : 2009-03-20 00:15:54 , iloŠ ods│on : 19992
ostatnia zmiana : 2009-08-21 19:00:46
drukuj wydrukuj